fredag 29 oktober 2010

Dags för fredagsmys

Äntligen härliga underbara fredag! Visst är det så att man lyser upp när det nalkas fredag? Man bara kör på för att nå helgen. Och den här helgen blir intressant då jag och R ska på 30-års fest... med 80-tals tema! Inte ofta jag går på fest med ett tema så det kommer bli superkul att klä ut sig istället för att klä upp sig. Har några ideér men om du har något 80-tals tips får du gärna dela med dig!


Ledsnade på de turkosa panelgardinerna häromdagen och satte upp ett par mörkt vinröda med sammetsblommor på. Hela rummet fick en mer ombonat känsla och R sa "Vad mysigt det blev!" Om R märker skillnad är det ett bra betyg för de turkosa gardinerna lade han inte märke till..


 Så jag är nöjd med inredningen hemma just nu. Fixade en liten detalj på lilla byrån i vardagsrummet oxå. Där har tidigare stått en fin orkidé men nu har blommorna trillat av och det behövdes lite höjd för att bli bra. Bredvid står min fina orientaliska låda som jag köpt i storstan.


Ha nu en riktigt mysig fredag, både på jobbet och ikväll! Och tipsa gärna om 80-tals kläder :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar