måndag 25 oktober 2010

Ny vecka - igen..

Hallå på er söta läsare!
Då var det måndag igen då och en ny vecka fylld med möjligheter. Jag har massor med grejer som måste fixas i vecka, telefonsamtal som bör ringas, mail som bör skrivas, lägenhet som måste städas och tvätt som ska tvättas.. Sen vill man ju ha lite skoj oxå! Ibland undrar jag hur man ska ha tid för allt? Men det är väl bara att bita i det sura äpplen och hugga i :-)

Hur brukar du hantera stress när du har mkt att göra? Finns det några knep? Det jag tycker är viktigast (och svårast) är att komma igång, sedan är det bara att köra på. Har man väl fått upp farten kan inget stoppa mig!!

Igår blev det bågskytte igen. Jag och R har nu, lite som en tradition, börjat gå på bågskytte "prova-på" på söndagseftermiddagar. Det är faktiskt jättekul. Nu har vi varit tre gånger och igår gick det helt ok. Nytt rekord 26 poäng (vi har en egen poängräkning för vi vet inte hur man räknar egentligen..) från 18 meter. Skoj!



Värt att prova om det finns en hall nära dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar