lördag 6 november 2010

I'm back..

Har varit på resande fot och inte haft internet (!) Ja, det kan faktiskt vara så ibland. Även om iPhone är med så blir det himlans dyrt att köra data utomlands. Jag har varit i soliga Spanien och lapat lite värme så jag klarar mig resten av vintern, men det kan komma att bli fler besök för det var underbart skönt med värme o sol :-)

Hemma i Svedala får man njuta av hösten o mörkret istället. Men var inte så deppig för det, det finns en tjusning med denna årtid också. Tänk vad härligt att krypa upp i soffan och titta på film medans regnet vräker ner ute. Eller läsa en bok medans snöflingorna yr. Till hösten hör ju djupa färger, och min favorit just nu är lila. Vill gärna ha det ombonat o höstmysigt


Bild från Hus & Hem och jag gillar verkligen de lite dova färgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar