lördag 13 november 2010

Kaos i mitt hem!

Lördag förmiddag och det är lite smått kaos i vårt hem... Det ligger kläder överallt i högar och jag borde köra ett svep med dammsugaren oxå. Har så sakteliga börjat rensa ut gamla kläder som jag inte använder och därför har vårt hem börjat likna en soptipp. Ja, jag är inte stolt över denna syn!


Men att sortera ut kläder är ett steg i rätt riktning, för jag har svårt att hitta mina prylar då byrålådor och garderober är fulla. Läser just nu boken Ordning & reda hemma där ett kapitel handlar om just kläder och man ska gå tillväga för att rensa. Ett tips till er som behöver lite hjälp för att komma igång. Här finns mkt bra praktiska råd hur du får ordning hemma.


Ikväll är det dags för nästa födelsedags"barn" då vi firar min käre pappa som fyllt 60 år! Middag står på schemat och jag ser fram emot att få njuta av nya smakupplevelser idag igen.

Och du, glöm inte FARS DAG imorgon söndag!!
Kram på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar