måndag 22 november 2010

Lite inspiration...

Hej på er!

Det var länge sedan nu, men jag hoppas ni haft det bra. Jag har haft det soligt o ljummet i Spanien, det var inte så varmt som jag hoppades men ska inte klaga. Hemma ligger snön vit på backen och julkänslorna börjar så smått komma igång. Men jag ska inte pracka på er snack om julpyssel ännu, det kommer först i december! Jag tycker det känns som julpyntning och reklam kommer igång tidigare för varje år, så jag spar gärna mina tips och ideér tills det är dags :-)

Jag drömmer för övrigt vidare i inredningsvärlden...

Hittade den fina stolen jag letade efter till "min matsal" som inte existerar...ännu. Den finns hos Ilva. Visst skulle den passa bra in i denna miljö?!


Även stolarna nedan från Dis är en favorit. Såg dom för hos Malou på programmet "Efter tio" och tyckte de var himla snygga. Visst?



Sen är jag även helt såld på detta marockanska brickbord. Så nu återstår "bara" en resa till Marocko där jag inhandla ett sådant bord för en struntsumma istället för ca 3000kr som det kostar i Sverige. Typiskt att man måste åka utomlands för att fynda billigt, va?
 
 Brickbord från Lantliv Leksand
 
Puss & kram från fröken fräken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar